Самоосвіта педагогічних працівників, в умовах переходу до загальної середньої освіти, є головним фактором їх діяльності по підвищенню ефективності викладання основ наук і якості навчально-виховного процесу, вивченню і узагальненню кращого досвіду роботи. Це вимагає від учителів з фізичної культури поглиблення своїх знань у галузі теорії фізичного виховання, всебічного ознайомлення зі змістом і методикою викладання фізичної культури за новими програмами.
Програма розрахована на систематичне і самостійне опрацювання вчителями фізичної культури питань, які пов'язані з підвищенням їх наукової і методичної кваліфікації, ідейно-політичного і культурного рівня. У ній передбачаються такі форми самоосвіти:
а) робота над науковою і методичною літературою, методичними посібниками та монографіями з питань фізичного виховання;
б) слухання лекцій, участь у роботі семіна
...
Читать дальше »